System 3/1 z polskim dispo

jeśli…
- posiadasz prawo jazdy C+E, masz doświadczenie i nie ma dla Ciebie znaczenia jaką naczepę będziesz ciągnął;
- zależy Ci na tym, aby raz w miesiącu zjechać na tydzień do domu, dlatego szukasz oferty w systemie 3/1;
- chcesz mieć solidną podstawę w Euro z perspektywą na niemiecka emeryturę i bezpieczeństwo w razie choroby;
- szukasz pracy w Niemczech, w której pracodawca będzie Ciebie szanował i traktował po koleżeńsku;
- nie znasz dobrze języka niemieckiego, ale bez problemu komunikujesz się w Niemczech na za- i rozładunku.
…to być może jesteś człowiekiem, na którego czekamy!
Ponadto ta oferta może być dla Ciebie, jeśli:
- nie jesteś tylko „szoferem”, ale kierowcą, który nie unika pracy związanej z za- i rozładunkiem;
- ważne jest dla Ciebie aby cała Twoja wypłata była przelewana prosto na Twoje konto bez żadnych pośredników;
- cenisz sobie jazdę na nowoczesnym i przede wszystkim bezpiecznym sprzęcie, stabilność finansową i wynagrodzenie płacone na czas.
Zdecydowanie NIE jest to oferta dla Ciebie, jeśli:
- szukasz tylko kolejnego przystanku, tylko po to „aby na chwile przykucnąć” do momentu, aż znajdziesz firmę która zaoferuje Ci wyższą płacę;
- przeszkadza Ci to, że swoją pracę skończysz w sobotę;
- masz zgrzyt, kiedy musisz często przepinać naczepy lub czasami jechać nocą.
Oferujemy pracę dla kierowców C+E bezpośrednio w niemieckiej, renomowanej firmie transportowej, która od ponad 70 lat stawia na rozwój i wspieranie swoich pracowników. Pracodawca jest dzisiaj jednym z wiodących firm transportowych w Niemczech, co potwierdzają liczby, czyli ponad 550 naczep, 500 pracowników i 300 ciągników siodłowych.
Firmie tej zależy na kierowcach, którzy:
- są rozsądnymi kolegami, na których można polegać;
- będą szukać współpracy i rozwiązań zamiast problemów;
- chcą być częścią dobrze zgranej załogi, a nie tylko kolejnym pionkiem na liście płac;
- szukają długotrwałego zatrudnienia na lata.
Kim jesteśmy:
Naszym celem, jako agencji pośrednictwa(KRAZ 12075), jest to abyś znalazł pracę, która nie tylko będzie Ci pasowała, ale z której będziesz autentycznie zadowolony.
Jesteśmy głęboko przekonani o tym, że kluczem do takiego sukcesu jest właśnie „dopasowanie”. Dlatego staramy się szczegółowo opisać oferowane stanowisko pracy, abyś mógł w pełni świadomie dokonać przemyślanego wyboru.
Zgadzamy się z tym, że wynagrodzenie musi być godziwe, ale na samych pieniądzach nie powinien się kończyć dobór miejsca pracy, bo jak mówi klasyk: „pieniądze to nie wszystko”.
Nie pobieramy z Twojej wypłaty ani grosza, bo umowę o pracę podpisujesz bezpośrednio z zagranicznym pracodawcą…
Pomogliśmy znaleźć dobrze dobraną pracę już ponad 400 kierowcom. Dołącz do nich, a wcześniej zadzwoń do nas wspólnie poszukamy tematu dla Ciebie.
Tak będzie wyglądała Twoja praca, jako kierowca kat. C+E:
Będziesz prowadził ciągnik siodłowy marki Mercedes Benz z kabiną Big Space lub Giga Space. Sprzęt jest eksploatowany do około 650.000 km i wyposażony w najnowocześniejsze systemy bezpieczeństwa (system awaryjnego hamowania, widoczność martwego pola itd.). W zależności od potrzeb Twoją naczepą będzie plandeka lub chłodnia (Schmitz / Krone), w związku z tym wymagana jest gotowość do częstych przepinek naczep.
W firmie zatrudniona jest polsko-języczna osoba, co ułatwi Ci kontakt, nawet jeśli nie mówisz po niemiecku. Firmie zależy na długotrwałej współpracy z jej kierowcami, co oznacza, że stawia się na rozmowę i porozumienie a nie konflikty. Między innymi dlatego są też organizowane cykliczne eventy firmowe.
Przewozić będziesz różne Towary chłodnią lub plandeką na terenie całych Niemiec. Do Twoich obowiązków należał będzie zarówno załadunek, jak i rozładunek za pomocą elektrycznego paleciaka (E-Ameise).
Swoją pracę w systemie 3/1 (3 tygodnie jazdy / 1 tydzień wolnego) wykonywał będziesz zarówno za dnia, jaki i w nocy w stosunku +/- 70% dzień do 30% noc.
Zasady rozpoczęcia i końca Twojej 3 tygodniowej jazdy wyglądają tak: Oczekuje się Twojego przyjazdu w niedzielę do godziny 18:30, tak abyś miał czas na przejęcie czystego pojazdu i przygotowanie się do pracy. Start następuje zwykle w poniedziałek nad ranem. Po 3 tygodniach pracy na bazę wrócisz zwykle w piątek, gdzie najpierw zadbasz o porządek w pojeździe, odpoczniesz a następnie będziesz miał możliwość zdać pojazd w sobotę od 4:00 nad ranem. Co oznacza, że do domu wyruszysz w sobotę.
Swoją pracę rozpoczynał i kończył będziesz w okolicach 35510 Butzbach.
Nasz klient oferuje Ci:
- Niemiecką umowę o pracę, która daje solidną podstawę wynagrodzenia i perspektywę godziwej, niemieckiej emerytury;
- Wypłata zawsze na czas, czyli do 4 kolejnego miesiąca;
- Dodatek w wysokości 10 € netto za każdy dzień poza bazą (18 dni x 10€ = 180€ netto);
- Diety 14/28 € (21 pełnych dni x 28€ + 2 niepełnych dni x 14€ = 616€ netto);
- Wynagrodzenie miesięczne na poziomie 2265€ brutto.
Czego oczekujemy?
- Jeśli odpowiedziałeś “TAK” na wszystkie pytania z początku ogłoszenia, a ponadto…
- lubisz niemiecki “Ordnung” i w związku z tym zachowujesz go w swojej kabinie…
…to już teraz aplikuj na to stanowisko!